Maria Sharapova går tillbaka till Black på U.S. Open Tennis Court

På måndagskvällen besegrade Maria Sharapova Simona Halep vid 2017 U.S. Open, hennes första stora tennisspel sedan hennes tvååriga dopingförbud upphörde. Sharapova var klädd för att vinna i en gnistrande svart tennisklänning och en matchande bomberjacka av Riccardo Tisci för Nike. Swarovski-kristallerna prickade i uniformet sken under stadionens ljus och kände lite som kvällskläder. ”Det kommer alltid att vara svart,” sa Sharapova i en ny intervju med Vogue. ”Det var inte en fråga om vad vi skulle göra för nattkampen.”

holding-maria-sharapova-celebrity-style
Färgen höll också med den lilla svarta tennisklänningen som hon bar i 2006 för att slå Justine Henin-Hardenne och vinna sin enda US Open titel. Sista nattens utseende gick dock bortom grunderna. Tankdelen var trimmad i läder och spets och hon hade svart svart Nike sneakers dekorerad med en silver metallisk swoosh, toppad med en liknande visir. Som Sharapova uttryckte det efter hennes seger, ”Bakom alla dessa Swarovski kristaller och lilla svarta klänningar, har denna tjej mycket grit och hon går inte någonstans.”

Emily Ratajkowski, den nya ansikten av DL1961, Älskar Vintage Denim och Hatar Tight Jeans

Emily Ratajkowski har nyligen haft mycket på sin platta. För bara några veckor sedan släppte modellskådespelaren sitt väska samarbete med The Kooples-den perfekta bärgaren för de som älskar att gå sans plånbok – och i dag heter hon denim etiketten DL1961. (Det New York-baserade jeanföretaget, känt för sina jumpsuits och easygoing-stilar, är en favorit för Gigi Hadids). Även om Ratajkowskis förflyttning i jeans verkar naturligt – hon uppskattar att hon äger omkring 100 par – flytten representerar en shakeup till sin mestadels vintage denim samling. ”I allmänhet är jag verkligen benägen att ha på sig tappningsprodukter. Du ser mig i olika märken som inte ens känns igen eftersom de är äldre, säger Ratajkowski via telefon. ”Jag älskar verkligen DL1961 eftersom jag är picky när det gäller nya jeans. Jag känner mig som en del av tiden, de nya tvättarna försöker se vintage och översätter inte exakt. Dessa jeans har inte dessa ostliga tvättar och de är extremt stretchiga, så det är en perfekt mellanplats. ”

03-emrata

Ratajkowski medger att hon har haft några missteg i det förflutna när det gäller denimförband. ”Det fanns en period i high school när jag var i 90-talet och sena 80-talet ser ut blommiga klänningar, lår höga strumpor, spets-up tossor-en mycket indie-girl vibe”, säger hon. ”Jag hade denna väldigt intensiva syravårdjacka, Kan du även ha på sig det här? Och jag hade det med syra tvätt jeans. Det var ett dubbelt misstag på 80-talet, men jag tänkte mig snabbt ut att det inte var rätt vibe. Det finns definitivt en gräns. ”

När det gäller hur hennes jean-stil utvecklas, har Ratajkowski blivit något av en jumpsuit-konvertering. ”Det finns en grå moto jumpsuit [från DL1961] och jag älskar en jumpsuit eftersom du bara slänger den och går ut i världen. Det är som en Wonder Woman outfit, säger hon. Men oavsett vilken denimstil som Ratajkowski väljer – vintage eller ny – det finns en regel som hon följer med: Komfort kommer först. ”Att ha på sig jeans för snäva ser bara lite galen ut och det finns inget sätt som är bekvämt,” säger hon. ”Det är som om du inte kan känna blodet i dina ben.” Låt oss se hur bombskalmen går ut i nästa.

Selena Gomez Coach Collaboration innehåller dolda meddelanden om kärlek och acceptans

När Selena Gomez börjar med ett projekt, gör hon det personligt. Beviset är inte bara i hennes albumtext eller musikvideo, men i hennes nya samarbete med Coach och dess kreativa regissör, ​​Stuart Vevers. Idag presenterar varumärket ett produktsortiment som är utformat i samarbete med Gomez, vilket ger hennes signatur ärlighet till en samling små lädervaror och den nya Selena Grace väskan. Vad gör det så personligt? Varje stycke bär Gomezs signatur, och topphandtagspåsen innehåller flera meddelanden från sångaren till hennes fans. Inuti läser en plåster: Att vara du är att vara stark, och frasen Älska dig själv först är präglad på väskans bas.

11-selena-coach
”Det var jättekul att skapa denna samling med Selena och designa bitar som är coola och feminina som henne”, sa Vevers i en release. ”När vi designade Selena Grace handlade det om att utforska de egenskaper Selena ville ha i en väska och skapa något som kände sig personligt för henne.”

Linjen kommer i Gomez favorit nyanser av rött, svart och en neutral beige, vilket betyder att den kommer att passa bra med sommar eller höst klädhäftklammer. Det är bra nyheter, eftersom samlingen med begränsad upplaga kommer att säljas för preorder online den 14 augusti och anländer till Coach-butiker runt om i världen den 1 september. Dessutom kan Gomez-fans anmäla sig online eller i Coach-butiker för att vinna en påse undertecknad Av sångaren. Den lyckliga vinnaren får också en resa för två att träffas Gomez i New York den 13 september vid en lanseringshändelse för samlingen.

Innan väskan är officiellt tillgänglig rekommenderar vi att du tittar på Gomezs sommar-outfits för att få en glimt av hur hon utformar den. Hon sa, ”Jag kan inte vänta med att bära den – den är helt mångsidig, perfekt att ha på sig dag till natt, och det går med allt.”

Kim Kardashian West tar på Fanny Pack-och det är sista varumärket du kan förvänta dig

Kim Kardashian West jätted in och ut på Manhattan i en New York-minut i veckan och debuterade flera nya utseende på vägen, däribland den coola mamma camo korta offseten med den gatumänliga baddräkten. Igår, på väg hem på JFK Airport, återvände Kardashian West till en välbekant silhuett med silhuett – om än med en överraskande ny vridning.

00-lede-kim-kw

Affärskvinnan och tv-stjärnan parade en bandeau-topp – från adidas Calabasas-kollektionen, naturligt och sötbyxor med Yeezy Python Heels. Det är en formel som hon förlitade sig på under tiden från Los Angeles till New York i maj, och igen på gatorna i Los Angeles i juni. Vad som idag ser ut, var dock hennes coola, handsfria tillvägagångssätt till den eleganta carry-onen: Fuckpacken. Men snarare än de haute-logotypade väskorna, som nyligen utövades av syster Kendall Jenner (Chanel, Louis Vuitton) och popstjärnan Rihanna (Dior), gick Kardashian West djärvt med en lo-fi-version av automaker Ferrari. Det kan inte vara en lyxmodell i sig, men som den italienska hingsten tar ledningen vid årets Formel 1 är det en stilvinst.